CHECK

Äntligen har jag hittat mina perfekta balskor! Blev ett par vanliga pumps med massa remmar! Bild kommer senare. Köpte mig också en silvrig kuvert väska till balen, och även ett par helvita converse till studenten! Hur underbart som helst att allt börjar falla på plats. Balen är ju nästa Torsdag, och studenten tisdagen efter det. Måste bara boka hår och Make hos frissan.. Men det hinner jag nog göra imorgon! På måndag är det dags för mig att få fixat naglarna. Hur underbart som helst. Ska verkligen känna mig vacker på min bal! Inget får gå fel. Perfektionisten talar eller vad. Hahah
Nu ska jag dock bli färdig med ett par skol arbeten, och vad är bättre en att plugga med en ljuvlig kopp kaffe? Finns inte mycket som slår det inte.
Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0